Każde środowisko, nawet to chmurowe, wymaga kontroli i nadzoru, aby zabezpieczyć się przed awariami i usterkami. Proponujemy wsparcie i wdrożenia Azure w formie planów. W wypadku wszelkich usterek zapewnimy szybkie przywrócenie ich do stanu pełnej funkcjonalności.
Basic | Standard | Business | Enterprise | |
---|---|---|---|---|
Pełne wsparcie dot. billingowania, faktur, rozliczeń | tak | tak | tak | tak |
Dostęp do narzędzia zarządzającego kosztami chmury (Cloudyn) | tak | tak | tak | tak |
Wsparcie techniczne | dostęp do wsparcia w ramach godzin roboczych ** | dostęp do wsparcia 24/7 | dostęp do wsparcia 24/7 | |
Liczba przesyłających zgłoszenia | Jeden wyznaczony kontakt | Nielimitowana liczba zdefiniowanych kontaktów | Nielimitowana liczba zdefiniowanych kontaktów | |
Limit zgłoszeń | bez limitu | bez limitu | bez limitu | |
Kanały komunikacji | email
telefon |
email
telefon |
||
Czas reakcji * | Ogólne wskazówki: < 24h robocze Usterka systemu: |
Ogólne wskazówki: Usterka systemu: Usterka systemu produkcyjnego: Awaria systemu produkcyjnego: |
Ogólne wskazówki: Usterka systemu: Usterka systemu produkcyjnego: Awaria systemu produkcyjnego: Awaria krytycznego biznesowo systemu: |
|
Wskazówki dot. architektury rozwiązań | Ogólne wytyczne bez kontekstu konkretnego projektu | Wskazówki oparte na konkretnym projekcie | Pełna konsultacja wraz z przeglądem projektu prowadząca do wypracowania docelowego rozwiązania | |
Wsparcie oprogramowania innych producentów | Wsparcie w konfiguracji i awariach po indywidualnych ustaleniach | |||
Dedykowana asysta | Dedykowany inżynier opiekujący się klientem | |||
Cena | bezpłatnie | Minimum € 29/ 129 PLN
– lub – 3% miesięcznego zużycia Azure |
Minimum € 99/ 429 PLN – lub – 10% miesięcznego zużycia Azure Rabaty dostępne przy zużyciu większym niż € 2 000 |
Minimum € 2 999/ 12 600 PLN – lub – 10% miesięcznego zużycia Azure Rabaty dostępne przy zużyciu większym niż € 10 000 |
* Podejmujemy wszelkie działania, aby odpowiedzieć na zgłoszenie w ramach przedstawionych zakresów czasowych
** Godziny robocze oznaczają czas od 8:00 do 16:00 (strefa czasowa UTC +01:00), wyłączając święta oraz weekendy
Świadczymy również usługi wdrożeniowe. Wspieramy w analizie obecnych sysytemów pod kątem przeniesienia do chmury oraz opracowujemy kompletne plany wraz z wdrożeniem rozwiązania do usługi Azure. Usługi wdrożeniowe realizowane są poza umową wsparcia na ustalonych indywidualnie warunkach.
Roboczogodzina: 150 zł netto/ h
DEVOPS: 175 zł netto/ h